Logika modelu
- Consulting (konsultacja) – indywidualnie traktując każdy z projektów, zaczynając od przysłowiowej “białej karty”, bez założeń z góry i uprzedzeń, lecz bogaty w wieloletnie doświadczenia, T-jobs służy efektywną i szybką konsultacją w zakresie problemów i wyzwań związanych z procesami sprzedaży.
- Audit (diagnoza) – zespół T-jobs, na jednym z pierwszych etapów procesu konsultacyjnego, bada sytuację w dziale sprzedaży naszego Klienta i w działach bezpośrednio ze sprzedażą współpracujących i stawia diagnozę problemu, wskazując obszary do modyfikacji i usprawnienia.
- Matching (dopasowanie) – wykorzystując wieloletnie doświadczenie zespołu T-jobs, najlepsze praktyki i wiedzę z innych, już zrealizowanych projektów usprawniających, wskazujemy na działania korygujące, które należy podając, aby poprawić osiągane rezultaty. Nie zapominamy jednak o konieczności dopasowania naszych doświadczeń i praktyk do specyfiki biznesowej naszego Klienta. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszym celem naszych działań konsultacyjnych jest maksymalizacja efektów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych przy jak najmniejszej ingerencji i zaburzeniu procesów biznesowych naszego Klienta.
- Implementation (wdrożenie) – T-jobs bierze aktywny udział we wdrażaniu zaproponowanych i uzgodnionych usprawnień. Szkolimy pracowników, przedstawiamy cel zmian partnerom biznesowym naszego Klienta i na co dzień monitorujemy postępy projektu.
- Optimization (optymalizacja) – każda ze zmian i usprawnień musi zostać zderzona z rzeczywistym otoczeniem biznesowym i realnym światem. Konieczne jest zatem uważne obserwowanie reakcji organizacji naszego Klienta, jego otoczenia rynkowego (partnerów biznesowych, konsumentów i konkurentów) na wdrożone zmiany. T-jobs oferuje tego rodzaju monitoring i jest gotów do korygowania zaproponowanych rozwiązań w odpowiedzi na reakcję rynku.